سنندج شهری که در خاطرم خواهد ماند
دومین بار بود که به سنندج سفر میکردم. ولی انگار مدتها بود که این شهر و مردمش را میشناختم. شاید به دلیل یکی از دوستانم که کرد بود و همیشه از کردها و فرهنگشان برایم حرف میزد، شاید هم به خاطر مهر و عاطفهای که در میزبانانم یافتم بود. هر چه بود خوب و ستودنی…